Nabídka již není aktuální

Pracovní náplň:

  • Denní komunikace s pobočkami v Americe
  • Plánování logistického řetězce
  • Reporting a příprava analýz
  • Optimalizace procesů
  • Zodpovědnost za S&OP proces
  • Tvorba prognóz a rozpočtů
  • Spolupráce s obchodním oddělením, s logistikou a výrobou

Očekáváme:

  • Zkušenost s reportingem a tvorbou analýz (1 - 3 roky)
  • Výborná znalost MS Excel (tabulky, kontingenční tabulky, fce)
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (pohovor v anglickém jazyce)
  • Znalost systému SAP
  • Výborné organizační dovednosti
  • Týmový hráč

Nabízíme:

  • 10% platu měsíční bonus navíc za plnění nastavených plánů
  • Práci v prostředí mezinárodní společnosti
  • Zajímavé zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, na životní pojištění a další benefity.
  • práce v mladém kolektivu o počtu 3 - 4 zaměstnanců

Nástup:

ihned - dohodou Plat: dle zkušeností 35 000 - 48 000Kč při plnění plánů

informace

Pracoviště:

Pardubický kraj

Datum zadání:

21.1.2017
/* Not affection functionality */