Staň se členem klientské linky call centra RWE
Nabídka již není aktuální
Staňte se součástí našeho týmu operátorů na příchozí zákaznické lince. Pokud chcete patřit k jednomu z největších hráčů na trhu v oblasti energií, rádi byste kreativní, různorodou práci, ve které se nebudete nudit a zároveň hledáte ve svém zaměstnání stabilitu a jistotu, máme pro Vás řešení! Hledáme nováčky, i kandidáty se zkušenostmi!
CO VÁM NABÍZÍME:
- práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
- nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17 250,- Kč
- provize z prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování
- zajímavé možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
- stravenky ve výši 80 Kč
- strukturovaný a jasný systém kariérního růstu
- možnost využití AJ
- přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
- již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)
- odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
- zjišťování potřeb zákazníků a následný prodej produktů RWE (vždy v rámci příchozího hovoru)
- zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
- retence, akvizice a reakvizice zákazníků
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI OČEKÁVÁME:
- SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na bránu
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat (bude Vás čekat náročné a intenzivní školení)
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu