Staň se členem klientské linky call centra RWE

Nabídka již není aktuální

Staňte se součástí našeho týmu operátorů na příchozí zákaznické lince. Pokud chcete patřit k jednomu z největších hráčů na trhu v oblasti energií, rádi byste kreativní, různorodou práci, ve které se nebudete nudit a zároveň hledáte ve svém zaměstnání stabilitu a jistotu, máme pro Vás řešení! Hledáme nováčky, i kandidáty se zkušenostmi!

CO VÁM NABÍZÍME:

  • práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
  • nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17 250,-
  • provize z prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování
  • zajímavé možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • strukturovaný a jasný systém kariérního růstu
  • možnost využití AJ
  • přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE
  • odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
  • zjišťování potřeb zákazníků a následný prodej produktů RWE (vždy v rámci příchozího hovoru)
  • zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
  • retence, akvizice a reakvizice zákazníků

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI OČEKÁVÁME:

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • proklientský přístup, obchodního ducha a tah na bránu
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat (bude Vás čekat náročné a intenzivní školení)
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu
Místo výkonu práce: Ostrava, RWE KONZULTANT: Martina Slívová, Tel.: 725 739 006

informace

Pracoviště:

Moravskoslezský kraj

Datum zadání:

15.3.2017
/* Not affection functionality */