Staň se členem klientské linky call centra RWE
Nabídka již není aktuální
SERVISNÍ TÝM RWE
PODÍVEJTE SE! https://youtu.be/HC8r6Th1H6I
Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje.
PŘIJĎTE SE K NÁM PODÍVAT!
Máte chuť na vlastní oči zjistit, jak call centrum vypadá a jak se u nás pracuje? Napište nám na e-mail (martina.slivova@adecco.com) a připojte svůj telefonní kontakt. Zajistíme pro Vás vhodný termín návštěvy. Ve 45 minutách Vám představíme skupinu RWE i práci na call centru. Těšit se můžete také na malý dárek.
NÁPLŇ PRÁCE:
- servisní odchozí hovory - péče o zákazníky společnosti RWE
- ověření spokojenosti klienta
- administrativa spojená s chodem Call Centra
- prodej doplňkových služeb
POŽADUJEME:
- min. SŠ s maturitou
- výborná úroveň písemné i slovní komunikace
- dobrá uživatelská znalost MS Office, znalost SAP CRM a SAP IS-U výhodou
- samostatnost a odpovědnost
- vysoké pracovní nasazení
- odolnost vůči stresu
- ochota se dále vzdělávata pracovat na sobě
- směnný provoz v době od 6.00 hod do 24.00 hod
- práce o víkendech a svátcích (v reálu cca 1-2 víkendové dny v měsíci)
- zkušenosti v zákaznickém servisu a písemné komunikaci s klienty vítány
NABÍZÍME:
- práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
- nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici –16 100,- Kč
- 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
- stravenky ve výši 80 Kč
- možnost využití AJ
- přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok