Nabídka již není aktuální
Nabídka již není aktuální
Specialista zákaznické kvality
Náplň práce:
- zajistit kompletní péči o naše zákazníky - přední automobilové výrobce v oblasti kvality
- organizace a koordinace zákaznických auditů a návštěv se zákazníkem
- spolupracovat v projektových týmech a účastnit se auditů
- zpracovat zákaznické reklamace a dohled nad plněním časového harmonogramu stanovených opatření
- odpovědnost za klíčového zákazníka
- práce s kvalitativními nástroji
- vyhodnocování kvalitativních rizik a nápravných opatření
- vedení a koordinace týmu při řešení reklamací (8D teamy, task force teamy, Q-initiativy)
- dohled nad plněním akčních plánů, časového harmonogramu stanovených opatření, kontrola jejich věcné správnosti a účinnosti
Požadujeme:
- VŠ/SŠ vzdělání technického směru
- AJ/FJ – komunikativní uroveň
- znalosti specifických požadavků zákazníků v automobilovém průmyslu
- analytické, organizační, komunikační a prezentační dovednosti.
- technické myšlení, iniciativu, samostatnost, průbojnost a flexibilitu
- organizační schopnosti, technické myšlení, iniciativu, samostatnost, průbojnost a flexibilitu
- ochotu cestovat
- řidičský průkaz
Nabízíme:
- zajímavou práci v nadnárodní společnosti v oblasti automotiv
- moderní pracovní prostředí, práci s nejnovějšími technologiemi
- možnost využití cizích jazyků
- osobní i profesní růst
- finanční ohodnocení dle kvalifikace kandidáta + nadstandartní možnosti odměn a benefitů
- 5 týdnů dovolené
- možnost využití cizích jazyků
- vzdělávací kurzy – technické oblasti i jazykových dovedností
Zaujala Vás pracovní nabídka? Zašle te nám Váš životopis na [e-mail byl skryt]
Lokalita: | Praha, Středočeský kraj |
---|---|
Zařazeno v oborech: | Obchod Obchodní zástupce |
Datum zadání: | 4.3.2015 |