Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Specialista zákaznické kvality

Náplň práce:

  • zajistit kompletní péči o naše zákazníky - přední automobilové výrobce v oblasti kvality
  • organizace a koordinace zákaznických auditů a návštěv se zákazníkem
  • spolupracovat v projektových týmech a účastnit se auditů
  • zpracovat zákaznické reklamace a dohled nad plněním časového harmonogramu stanovených opatření
  • odpovědnost za klíčového zákazníka
  • práce s kvalitativními nástroji
  • vyhodnocování kvalitativních rizik a nápravných opatření
  • vedení a koordinace týmu při řešení reklamací (8D teamy, task force teamy, Q-initiativy)
  • dohled nad plněním akčních plánů, časového harmonogramu stanovených opatření, kontrola jejich věcné správnosti a účinnosti

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického směru
  • AJ/FJ – komunikativní uroveň
  • znalosti specifických požadavků zákazníků v automobilovém průmyslu
  • analytické, organizační, komunikační a prezentační dovednosti.
  • technické myšlení, iniciativu, samostatnost, průbojnost a flexibilitu
  • organizační schopnosti, technické myšlení, iniciativu, samostatnost, průbojnost a flexibilitu
  • ochotu cestovat
  • řidičský průkaz

Nabízíme:

  • zajímavou práci v nadnárodní společnosti v oblasti automotiv
  • moderní pracovní prostředí, práci s nejnovějšími technologiemi
  • možnost využití cizích jazyků
  • osobní i profesní růst
  • finanční ohodnocení dle kvalifikace kandidáta + nadstandartní možnosti odměn a benefitů
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost využití cizích jazyků
  • vzdělávací kurzy – technické oblasti i jazykových dovedností

Zaujala Vás pracovní nabídka? Zašle te nám Váš životopis na [e-mail byl skryt]
Lokalita: Praha, Středočeský kraj
Zařazeno v oborech: Obchod
Obchodní zástupce
Datum zadání: 4.3.2015
/* Not affection functionality */