Referent zákaznického servisu se znalostí AJ

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je výrobní společnost SCHOTT CR, s.r.o., působící v oblasti automotive, součást nadnárodního německého koncernu. Více na www.schott.com

Náplň práce:

Přijímání zákaznických objednávek, fakturace na zákazníky, plánování a vystavování výrobních zakázek, plánování logistiky, zajišťování přeprav, komunikace se zákazníky.

Požadujeme:

SŠ, popř. VŠ vzdělání (ekonomie, marketing, logistika), praxe v oblasti komunikace se zákazníky výhodou, AJ na komunikativní úrovni nutná, komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, uživatelská znalost PC, ŘP sk.B, zkušenosti z oblasti prodeje, nákupu a logistiky výhodou.

Nabízíme:

Zázemí silné a stabilní společnosti, možnost profesního růstu, solidní finanční ohodnocení (18 – 25 000,- Kč – dle délky praxe), nadstandardní firemní benefity. Místo práce: Lanškroun Termín nástupu: 1.9.2014 V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Pardubický kraj, Královéhradecký kraj

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

22.8.2014
/* Not affection functionality */