Nabídka již není aktuální

REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ BRNO POŽADAVKY
  • ------------------------
  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe s prodejem technického produktu
  • dobrá znalost práce na PC (CRM a SAP výhodou)
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
  • zkušenosti v obchodu nebo administrativě jsou výhodou
  • výborné komunikační dovednosti, prozákaznické jednání, iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem
NABÍDKA
  • ------------------------
  • flexibilní pracovní doba (osmihodinová - začátek mezi 7. a 8. hodinou)
  • práce v příjemném prostředí
  • možnost nástupu ihned
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • 20 dní dovolené + 4 dny sick days
  • šance pro absolventy
  • místo výkonu práce: Brno
PRACOVNÍ NÁPLŇ
  • ------------------------
Pro dynamickou společnost v Brně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Referent obchodního oddělení.
  • práce na HPP
  • motivující mzdové ohodnocení
  • spolupráce aktuálně potvrzena na období jednoho roku - v případě oboustranné spokojenosti poté možnost přechodu do kmenového stavu společnosti, případně prodloužení smlouvy
  • prodej drobných servisních oprav a inspekčních odborných zkoušek stávajícím zákazníkům
  • komunikace se zákazníky - převážně telefonicky a přes e-mail
  • vytváření obchodních nabídek v SAP a jiných interních systémech
  • úzká spolupráce s kolegy (mistry servisu, obchodně technickými zástupci, servisními techniky) i s externími dodavateli
  • administrativa spojená s evidencí, archivací a fakturací obchodních případů
  • péče a rozvoj vztahů se zákazníky
  • objednávání náhradních dílů a skladové hospodářství

informace

Pracoviště:

Praha

Datum zadání:

13.3.2017
/* Not affection functionality */