Referent obchodního oddělení
Nabídka již není aktuální
REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ BRNO
POŽADAVKY
- ------------------------
- SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe s prodejem technického produktu
- dobrá znalost práce na PC (CRM a SAP výhodou)
- komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
- zkušenosti v obchodu nebo administrativě jsou výhodou
- výborné komunikační dovednosti, prozákaznické jednání, iniciativní přístup a chuť učit se novým věcem
- ------------------------
- flexibilní pracovní doba (osmihodinová - začátek mezi 7. a 8. hodinou)
- práce v příjemném prostředí
- možnost nástupu ihned
- zajímavé finanční ohodnocení
- 20 dní dovolené + 4 dny sick days
- šance pro absolventy
- místo výkonu práce: Brno
- ------------------------
- práce na HPP
- motivující mzdové ohodnocení
- spolupráce aktuálně potvrzena na období jednoho roku - v případě oboustranné spokojenosti poté možnost přechodu do kmenového stavu společnosti, případně prodloužení smlouvy
- prodej drobných servisních oprav a inspekčních odborných zkoušek stávajícím zákazníkům
- komunikace se zákazníky - převážně telefonicky a přes e-mail
- vytváření obchodních nabídek v SAP a jiných interních systémech
- úzká spolupráce s kolegy (mistry servisu, obchodně technickými zástupci, servisními techniky) i s externími dodavateli
- administrativa spojená s evidencí, archivací a fakturací obchodních případů
- péče a rozvoj vztahů se zákazníky
- objednávání náhradních dílů a skladové hospodářství