Hledáte novou výzvu?
Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici:
REFERENTKA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zodpovědnost za komunikace se zákazníky (i v anglickém jazyce)
- Zodpovědnost za cenové nabídky a kalkulace, kupní smlouvy, zpracování zakázky
- Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
- Zodpovědnost za sledování pohledávek
- Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
- Vedení příslušné dokumentace
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
- Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
- Znalost MS Office
- Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
- Rozhodnost, schopnost najít řešení
NABÍZÍME:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
- Práce v přátelském kolektivu
- Místo pracoviště: Olomouc
- Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email
[e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo :
+420 725 495 524 Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde:
http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
informace
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Datum zadání:
14.4.2017