Referent-ka/specialista obchodního oddělení

Nabídka již není aktuální

Hledáte novou výzvu?

Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici: REFERENTKA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zodpovědnost za komunikace se zákazníky (i v anglickém jazyce)
  • Zodpovědnost za cenové nabídky a kalkulace, kupní smlouvy, zpracování zakázky
  • Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
  • Zodpovědnost za sledování pohledávek
  • Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
  • Vedení příslušné dokumentace

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
  • Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
  • Znalost MS Office
  • Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
  • Rozhodnost, schopnost najít řešení

NABÍZÍME:

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
  • Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
  • Práce v přátelském kolektivu
  • Místo pracoviště: Olomouc
  • Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524 Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Pracoviště:

Jihomoravský kraj

Datum zadání:

14.4.2017
/* Not affection functionality */