Referent back office obchodního úseku

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je AWELD spol. s r.o. – strojírenská firma, která se specializuje na výrobu a renovaci dílů a zařízení používaných především v cihlářském a keramickém průmyslu.

Náplň práce:

Vedení obchodní administrativy (nabídky, objednávky/smlouvy, databáze zákazníků, zaplánovávání ap.); podílení se na provádění/realizaci prodeje výrobků a služeb společnosti; příprava podkladů pro obchodní jednání a interní obchodní porady; vyřizování obchodní korespondence; efektivní řešení pohledávek po splatnosti; další činnost spojená s běžným chodem obchodního úseku.

Požadujeme:

  • vzdělání – ekonomické nebo technické (nejlépe strojní)
  • NJ (popř. AJ) slovem i písmem, flexibilita, schopnost pracovat samostatně, komunikativnost

Nabízíme:

Plat 20.000,- Kč – 25.000,- Kč; jeden týden dovolené navíc; firemní vzdělávaní cizích jazyků; stravenky; po prvním odpracovaném roce příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění. Místo práce: Sládkova 984, 337 01 Rokycany Termín nástupu: ihned V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt] Platnost inzerátu končí 13. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Rokycany

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

13.10.2015
/* Not affection functionality */