Nabídka již není aktuální

Jsme česká společnost, která se již více než dvacet let zabývá návrhem a realizací interiérů administrativních a komerčních prostor. Našimi klienty jsou především společnosti zajišťující správu budov či celých office parků, společnosti přímo poptávající úpravy svých kanceláří a také obchodní centra. Služby, které poskytujeme jsou primárně výstavba či rekonstrukce vnitřních vestaveb kanceláří a dodávky atypického i typového nábytku. Naší úlohou je provést klienta od myšlenky změnit interiér až po finální dokončení projektu se zajištěním veškerých služeb spojených s realizací, tak aby klient sám měl co nejméně starostí. Nyní hledáme do našeho týmu kolegyni na pozici Recepční Staňte se opěrným bodem naší společnosti a pomozte nám tak měnit k lepšímu pracovní prostředí firem po celé Praze, České republice i v zahraničí. Co Vás čeká
  • Zajištění chodu recepce
  • Přivítání návštěv a příprava občerstvení
  • Administrativní podpora týmu a vedení
  • Objednávky služeb dle potřeby (kurýr apod.)
  • Péče o prostředí kanceláře
  • Zajištění kancelářských potřeb
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
  • SŠ vzdělání
  • Komunikativní, usměvavá a vstřícná osobnost
  • Zájem učit se nové věci
  • Uživatelská znalost práce s PC a MS Office
  • Velmi dobrá znalost angličtiny (B2-C1)
Výhodou bude, pokud budete mít
  • Předchozí zkušenost s prací na recepci či jiné administrativní pozici
  • Zájem o interiérový design
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Na co se u nás můžete těšit
  • Zaměstnání na HPP
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Vstřícný přístup
  • Mobilní telefon
  • Kurzy AJ
  • Neformální prostředí
  • Práce bez stresu
  • Kancelář zařízená dle nejmodernějších designových trendů

informace

Pracoviště:

Praha (Pražská 34/1430)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

21.2.2017
/* Not affection functionality */