Nabídka již není aktuální.


Náplň práce:

vítání a uvádění hostů a návštěv, dohled na pořádek na recepci, chodbě a v zasedacích místnostech správa a aktualizace dat, vystavování objednávek, korespondence, běžná administrativa obsluha a pravidelná kontrola telefonní centrály, objednávky a kontrola kancelářských potřeb, drobné vyřizování na úřadech, péče o květiny, další úkoly dle pokynů nadřízených

Požadujeme:

pečlivost, spolehlivost, komunikativnost úplné středoškolské vzdělání praxi v administrativě znalosti cizích jazyků vítány uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) reprezentativní vzhled a vystupování

Nabízíme:

nástupní mzdu 80Kč/hod zajímavé zaměstnání v zázemí prosperující personální společnosti pracovní příležitost vhodnou i pro čerstvé absolventky nástup ihned

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

12.1.2017
/* Not affection functionality */