Realizátor pro pracovně lékařskou službu
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Nabídka již není aktuální.
Koho hledáme?
- Aktivního člověka s všestrannými schopnostmi, vysokým pracovním nasazením a s úsměvem na tváři.
- Člověka, který se chce učit novým věcem, komunikovat s lidmi a pracovat v mladém kolektivu.
- Člověka, který chce proniknout do chodu závodního lékařství (pomáhat budovat a zařizovat ordinaci, podílet se na zajištění zdravotnického personálu, neustále pečovat o fungování celého chodu, řešit aktuální potřeby a zajišťovat mnoho dalších zajímavých aktivit).
Co budeš dělat?
- Připravovat podklady pro faktury, zajišťovat jejich věcnou kontrolu a fakturaci.
- Plánovat směny, kontrolovat docházku, připravovat podklady pro mzdy.
- Komunikovat s úřady, lékaři, pojišťovnami a hygienou.
- Vyhledávat zdravotnické vybavení apod.
- Průběžně kontrolovat vybavenost medical centra.
- Řešit operativní úkoly.
- Podílet se na náboru sester/lékařů.
Co potřebuješ mít?
- Min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- ŘP sk. B - aktivní řidič.
- Znalost balíčku MS Office a anglického nebo německého jazyku výhodou.
Jaký bys měl být?
- Organizačně schopný.
- Asertivní.
- Dynamický.
- Pečlivý.
- Systematický.
- Zodpovědný a spolehlivý.
- Časově a prostorově flexibilní.
Co ti můžeme nabídnout?
- Zajímavou a rozmanitou pracovní náplň.
- Profesní a osobnostní rozvoj.
- Služební automobil, notebook, mobil.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Neformální společenské aktivity.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Ostrava (Alejnikovova 5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Notebook, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Obchod, Ostatní, Personalistika a lidské zdroje, Věda a výzkumAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Správce nemovitosti, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Obchodní zástupce, Ostatní pracovní pozice, Náborář, Personalista a HR manažer, Farmaceut