Projektový manažer pro HyperOdvoz.cz
Nabídka již není aktuální.
Jste typ člověka, který rád dosahuje hvězdných výsledků? Sršíte skvělými nápady, jen nevíte co s nimi? Pro náš revoluční a neustále rostoucí projekt hledáme novou tvář, která se nebude bát ukázat nejen svou kreativní stranu, ale i tu analytickou, organizační a komunikační. Pokud máte zkušenosti v oblasti logistiky, tak to bude pro vás jen výhoda.
Co vás čeká, pokud se stanete Manažerem projektu HyperOdvoz.cz?
V první řadě budete zodpovědní za vedení celého týmu HO, dále také za rozvoj a růst projektu. Vaším úkolem bude také nastavení obchodní strategie, kooperace s marketingovým a vývojovým oddělením, tak, aby projekt neustále rostl. Proto, aby mohl projekt neustále růst, bude potřeba také sledovat jeho úspěšnost a přicházet s novými nápady a vychytávkami. Nápadům se v tomto projektu určitě meze nekladou. Pozice je součástí managementu společnosti, budete také v denním kontaktu přímo s výkonným ředitelem, je tedy zapotřebí silně vyzrálá osobnost.
Náplní vaší práce bude:
-
Koordinace projektu a projektového týmu (zákaznická podpora, vedoucí skladu, skladníci, řidiči).
-
Vedení, motivace a kontrola podřízených (v případě skladu prostřednictvím vedoucího skladu).
-
Personální obsazení projektu a personální administrativa ve spolupráci s personálním oddělením.
-
Metodická pomoc zákaznické podpoře projektu.
-
Koordinace dalších projektů, na kterých se projekt HyperOdvoz logisticky podílí.
-
Strategický a marketingový rozvoj projektu.
-
Vyhledávání a navazování spolupráce s dalšími prodejními kanály a projekty, které povedou ke zvýšení objemu zboží a jeho následného prodeje.
-
Zefektivňování logistických procesů ve spolupráci s externími konzultanty a vedoucími pracovníky skladu.
-
Sledování a vyhodnocování úspěšnosti projektu.
-
Reporting.
Dovednosti a znalosti, které u nás budete potřebovat:
-
SŠ/ VŠ vzdělání.
-
Několikaleté zkušenosti na obdobné vedoucí pozici, ideálně v oblasti logistiky.
-
Manažerské schopnosti a dovednosti.
-
Umění vyjednávat.
-
Organizační schopnosti, komunikativnost, zodpovědnost a systematičnost.
-
Schopnost argumentovat a prosadit si svůj vlastní názor.
-
Výbornou znalost Excelu – práce s čísly by vás neměla zaskočit.
-
Drive, zapálení pro práci a kuráž.
-
Schopnost zvládat více věcí na jednou, flexibilitu a vstřícnost ke změnám.
-
Pozitivní náladu, energii a chuť do práce.
-
Týmového ducha a selský rozum.
-
Výborný timemanagement a schopnost dotahovat věci do konce.
Oceníme vás nejen penězi:
-
Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra, občas se také pojedete podívat, jak to skvěle funguje v našem skladu v Nupakách u Prahy, takže z Pankráce je to rychlovka.
-
U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy – každopádně budeme rádi, když na nových procesech zapracujete i vy.
-
Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
-
Zajímavou pracovní příležitost s možností podílet se na rozvoji nového projektu a jeho projektového týmu.
-
Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v dané oblasti.
-
Výše mzdy se skládá z fixní složky a osobního ohodnocení, záleží tedy především na vašem pracovním výkonu.
-
Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 24 000,-/rok.
-
Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kde si můžete dát třeba kávu.
-
Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce a týmové soutěže.
-
Nástup dohodou.