Pracovník pro zajištění chodu kanceláře

Nabídka již není aktuální.


Náplň práce:

Kompletní zajištění chodu kanceláře Komunikace s dodavateli, logistika, zákaznický servis Administrativní podpora týmu, správa interní databáze

Požadujeme:

Středoškolské vzdělání Velmi dobré organizační schopnosti Znalost práce na PC Emailová korespondence na vynikající úrovni Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, logické myšlení Odolnost vůči stresu Příjemné a reprezentativní vystupování Schopnost řešit více věcí najednou

Nabízíme:

Zajímavé finanční ohodnocení a benefity

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Prostějov

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

20.2.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */