Pracovník pro vedení kanceláře
Ivo Švéda
Nabídka již není aktuální.
Náplň práce:
Kompletní zajištění chodu kanceláře Komunikace s dodavateli, logistika, zákaznický servis Administrativní podpora týmu, správa interní databázePožadujeme:
Středoškolské vzdělání Velmi dobré organizační schopnosti Znalost práce na PC Emailová korespondence na vynikající úrovni Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, logické myšlení Odolnost vůči stresu Příjemné a reprezentativní vystupování Schopnost řešit více věcí najednouNabízíme:
Zajímavé finanční ohodnocení a benefityinformace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Nový JičínTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka