Pracovník oddělení zákaznické podpory

Nabídka již není aktuální

Pracovník oddělení zákaznické podpory ODVĚTVÍ: administrativa LOKALITA: Plzeň NÁSTUP: ihned

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Poskytování poprodejní podpory zákazníkům
  • Přijímání a zpracování zákaznických objednávek na změnu/výměnu/opravu částí zakoupených výrobků
  • Poskytování podpory zákazníkům v oblasti technické dokumentace a detailních informací o stavu objednávek, přepravě apod.
  • Zadávání nákupních/výrobních požadavků příslušnému oddělení
  • Vedení stavu a reporting aktuálních i uzavřených objednávek
  • Aktivní vytváření a zasílání nabídek zákazníkům
  • Práce v ERP systému Infor LN
  • Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními zákazníky telefonicky, e-mailem)
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint)
  • Předchozí praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 1 rok
  • Schopnost orientovat se v technických podkladech
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Schopnost a ochotu rychle se učit
  • Flexibilní, empatickou osobnost, týmového hráče

NABÍZÍME:

  • Zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti se zajištěnou budoucností
  • Možnost získávat nové zkušenosti v atraktivním prostřední leteckého průmyslu
  • Moderní pracovní prostředí, mladý dynamický kolektiv, rozmanitou práci
  • Individuálně zaměřené jazykové a profesní vzdělávání
  • Bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, zaměstnanecký program Kafetéria, aj.
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na [e-mail byl skryt], nebo volejte na tel. 725 817 242

informace

Pracoviště:

Plzeň

Datum zadání:

19.1.2017
/* Not affection functionality */