Pracovník/ce Back Office
Nabídka již není aktuální.
ACARA s.r.o. je společnost, která působí na trhu již od roku 1999. Vyrábí a dodává na tuzemský i zahraniční trh stavební doplňky a to zejména: profily, stavební chemii, obklady a dlažbu. Vzhledem k tomu, že jako společnost neustále rosteme hledáme do svého týmu nové posily.
Jste systematik?
Mluvíte rád/a s lidmi?
Máte rád/a pořádek a věci na správném místě ?
Momentálně hledáme nové kolegy do oddělení Back Office.
Výsledkem Vaší práce budou hladce fungující procesy uvnitř i vně firmy.
Jde zejména o:
- správně odbavený a informovaný zákazník, který vždy dostane to, co si objednal
- řádně přijaté a zpracované objednávky od zákazníků
- adhoc objednávky u dodavatelů
- logistika importu a exportu
- ověřené dodání objednávek od dodavatelům do naší firmy
- včas zaplacené pohledávky
- řádně vedená administrativa spojená s chodem Back office - smlouvy, dodatky, katalogy
Co pro tuto práci nutně potřebujete:
- základní znalost anglického jazyka (alespoň B2 aktivně podmínkou)
- prokazatelné výsledky z vašeho předchozího zaměstnání (práce, brigáda, výpomoci)
- ochotu pracovat a učit se novým věcem
- znalost ekonomického systému Pohoda výhodou
Pokud splňujete naše požadavky a rádi byste získali nové poznatky a dovednosti pak nám zašlete Váš životopis.
Nehledáme "roboty", ale živé kolegy/ně, kteří se nebojí vymýšlet, inovovat, tak, aby se nejen oni,ale i celá firma, díky nim mohla posouvat a neustále vyvíjet dopředu.
Vybrané uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
V případě, že nebudete kontaktováni do 14dní, nepostoupili jste do uzšího výběru uchazečů.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (U trati 44)Typ smluvního vztahu:
Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek