Nabídka již není aktuální.


Pracovní náplň:

  • Podílení se na strategickém rozvoji PPC služeb
  • Příprava návrhů řešení pro klienty
  • Plánování a koordinace přípravy bannerů, videoreklam, landing pages apod.
  • Návštěva odborných konferencí a školení
  • Komunikace a účast na schůzkách se současnými, či potenciálními klienty
  • Dohled nad výstupy členů týmu a jejich komunikací s klienty

Co požadujeme:

  • Schopnost motivovat, konzultovat a vést
  • Výborné komunikační schopnosti, včetně schopnosti prezentace před klientem
  • Logické myšlení, schopnost analyzovat data a formulovat relevantní závěry
  • Minimální zkušenosti s PPC (kvalifikace Google AdWords Professional výhodou)
  • Aktivní znalost všech PPC reklamních formátů aktuálně dostupných v ČR
  • Znalost práce s Google Analytics a aplikacemi Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Schopnost pracovat samostatně a pečlivost s ohledem na kvalitu odevzdaných výstupů
  • Chápaní principu návratnosti investic, konverzní atribuce a DSP platforem
  • Základní znalost offline a online marketingu (nad rámec PPC)
  • Angličtina na pokročilé úrovni

Co Vám nabízíme:

  • Odpovědnost a za ni motivující platové ohodnocení
  • Podíl z ekonomických výsledků společnosti
  • Pestrou práci pro významné klienty z různých segmentů
  • Zázemí rychle rostoucí společnosti
  • Možnost podílet se na určování směru společnosti
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti, vstřícné a tvůrčí atmosféře
  • Možnost home office (práce z domova)
  • Účast na oborových konferencích

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

28.3.2016

Podobné nabídky

Hledaní práce

IT specialista (M/Ž) – Praha 11 Mark2 Corporation Czech, a.s. | Praha

/* Not affection functionality */