PL3992: Asistent/ka GŘ - Office Manager

Nabídka již není aktuální.


Práce pro TOP management společnosti, time management vedení, účast na poradách - zápisy, kontrola plnění úkolů, zodpovědnost za vydávání firemních tiskovin, zařizování zahraničních služebních cest, letenek, ubytování zahraničních návštěv a péče o ně, spolupráce s odd. marketingu při organizování společenských a prezentačních akcí firmy, spolupráce na firemních projektech adl. úkoly vyplývající z této velmi zajímavé pozice

Požadavky:

USO/ SŠ/ VŠ, praxe na relevantní pozici min. 5 let, velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, bezchybná čeština - psaný projev, znalost práce na PC - zejména MS Word, Excel, PowerPoint; velmi dobré organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, zodpovědnost pečlivost, spolehlivost, loajalita a diskrétnost, ŘP skupiny B - aktivní řidič

Nabídka:

Odpovídající plat složený ze základu a pravidelných prémií, velká škála firemních benefitů, pestrá a různorodá práce s nástupem podle možnosti kandidáta

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Rychnov nad Kněžnou

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

22.2.2017
/* Not affection functionality */