PA4061: Asistentka
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
M/Ž, minimálně SŠ vzdělání s maturitou, znalost AJ nebo NJ (min. úroveň B1), 2 roky praxe výhodou, zkušenost s vedením administrativy, organizační a komunikační schopnosti
Popis:
administrativní práce, zpracování dat v informačním systému, zpracování agendy obchodního úseku, písemná i osobní komunikace s obchodními partnery v cizím jazyce, zajímavá práce na zakázkách/projektech pro mezinárodní klientelu
Nabídka:
nástupní mzda až 25 000 Kč měsíčně, prémie a další mimořádné odměny, možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání, stabilní zaměstnání v české společnosti s dlouholetou tradicí, moderní pracovní prostředí, pracovní doba 37,5 hodiny týdně, až 5 týdnů placené dovolené, příspěvek na dopravu a stravování, příspěvek na penzijní připojištění, firemní lékař v prostorách společnosti, možnost sportovních aktivit pro zaměstnance, akce pro zaměstnance a jejich rodiny
Pracoviště: okr. Havlíčkův Brod
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Havlíčkův BrodTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek