PA4061: Asistentka

Nabídka již není aktuální.


Požadavky:

M/Ž, minimálně SŠ vzdělání s maturitou, znalost AJ nebo NJ (min. úroveň B1), 2 roky praxe výhodou, zkušenost s vedením administrativy, organizační a komunikační schopnosti

Popis:

administrativní práce, zpracování dat v informačním systému, zpracování agendy obchodního úseku, písemná i osobní komunikace s obchodními partnery v cizím jazyce, zajímavá práce na zakázkách/projektech pro mezinárodní klientelu

Nabídka:

nástupní mzda až 25 000 Kč měsíčně, prémie a další mimořádné odměny, možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání, stabilní zaměstnání v české společnosti s dlouholetou tradicí, moderní pracovní prostředí, pracovní doba 37,5 hodiny týdně, až 5 týdnů placené dovolené, příspěvek na dopravu a stravování, příspěvek na penzijní připojištění, firemní lékař v prostorách společnosti, možnost sportovních aktivit pro zaměstnance, akce pro zaměstnance a jejich rodiny

Pracoviště: okr. Havlíčkův Brod


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Havlíčkův Brod

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

27.4.2017
/* Not affection functionality */