PA4037: Konzultant na Zákaznickém centru
Personal Consult s. r. o.
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
M/Ž, min SŠ vzdělání, min. 2 roky praxe v Call Centru nebo administrativě, dobrá znalost práce na PC, aktivní řidič, profesionální vystupování, loajalita
Popis:
Přímý kontakt s klienty na pobočce, vedení potřebné administrativy, přijímání příchozích hovorů na zákaznickou linku, komplexní péče o zákazníky - udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky, případné získávání nových klientů
Nabídka:
Velice zajímavá nabídka pro expandující společnost, zajímavé finanční ohodnocení, moderní prostředí, příjemný kolektiv
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Hradec Králové (centrum)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAsistent/ka, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek