Office manager – francouzský jazyk
JOBSYSTEM s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je farmaceutická společnost s mezinárodní působností - ROUGIER s.r.o.Náplň práce:
Vedení chodu kanceláře, administrativní asistence řediteli firmy, komunikace se zahraničními partnery.Požadujeme:
- Francouzský jazyk – aktivně slovem i písmem podmínkou.
- Vysokoškolské / středoškolské vzdělání.
- PC znalosti.
- ŘP B.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, firemní loajalitu, reprezentativní vystupování, ochota cestovat.
Nabízíme:
- Standartní pracovní zázemí, zahraniční pracovní cesty.
- Nástupní plat 25 000 Kč / k jednání.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
15.7.2016Podobné nabídky
Hledaní práce
topAsistent/asistentka - recepční na HPP případně DPČ v galerii v centru Prahy
Z I C O, a.s. |
Praha 1
topPracovník úklidu a pomoci v rodinách seniorů – pouze pro invalidní důchodce
Teamium, s.r.o. |
Praha 9