Office manager – francouzský jazyk

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je farmaceutická společnost s mezinárodní působností - ROUGIER s.r.o.

Náplň práce:

Vedení chodu kanceláře, administrativní asistence řediteli firmy, komunikace se zahraničními partnery.

Požadujeme:

  • Francouzský jazyk – aktivně slovem i písmem podmínkou.
  • Vysokoškolské / středoškolské vzdělání.
  • PC znalosti.
  • ŘP B.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, firemní loajalitu, reprezentativní vystupování, ochota cestovat.

Nabízíme:

  • Standartní pracovní zázemí, zahraniční pracovní cesty.
  • Nástupní plat 25 000 Kč / k jednání.
Místo práce: Praha Termín nástupu: Nástup dohodou (možné ihned) V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt] Platnost inzerátu končí 15. 8. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

15.7.2016
/* Not affection functionality */