Nabídka již není aktuální.


Náplň práce:

Time management Organizace schůzek s klienty dle termínového kalendáře manažera Filtrovat a zpracovávat dotazy zákazníků Zpracovávat poptávky a vytvářet cenové nabídky Aktivně sledovat stav a průběh nabídek a operativně je řešit Připravovat a podílet se na cenových jednáních se zákazníkem

Požadujeme:

preferujeme zájemce s ochotou učit se novým věcem komunikativnost, samostatnost a spolehlivost příjemné vystupování znalost práce na PC výborné organizační schopnosti

Nabízíme:

Kompletní zapracování Možnost kariérního postupu a vedení kanceláře nadstandardní finanční ohodnocení možnost seberealizace a profesního růstu odborné zaškolení a průběžné vzdělávání, práci částečně z domu / kanceláře Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek, práce jen některé dny v týdnu.

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Brno

Typ smluvního vztahu:

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

26.6.2015
/* Not affection functionality */