Obchodní zástupce pro prodej obalového materiálu
AMMA PROGRESS s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
NÁPLŇ PRÁCE
- reprezentace firmy v příslušném regionu
- aktivní vyhledávání nových zákazníků
- udržování kontaktů se stávajícími zákazníky – návštěvy u zákazníků, telefon, e-mail
- důkladná příprava na jednání se zákazníky
- zprostředkovává komunikaci firmy se zákazníkem
- zaznamenává všechny důležité informace o zákaznících
- aktivně zjišťuje informace o trhu, monitoruje konkurenci, trendy,cenové relace
- přijímá poptávky od zákazníků
- zodpovídá za proces tvorby nabídky zákazníkům
- schvaluje platební podmínky zákazníkům
- efektivně organizuje svůj pracovní čas
- maximálně využívá obhospodařovaný region
- poskytuje plnohodnotné poradenství zákazníkům – řešení šitá na míru
- buduje dlouhodobé vztahy se zákazníky založené na osobní vazbě
- zajišťuje vzorky k odzkoušení zákazníkům, účastní se zkoušení a reportuje o výsledku
- informuje zákazníka o všech důležitých skutečnostech týkajících se spolupráce
- vyžaduje-li to situace, posuzuje u zákazníka oprávněnost reklamací
- spolupodílí se na tvorbě obchodního plánu, obchodní strategie
- účastní se porad obchodního úseku
- operativně řeší úkoly vzešlé z porady obchodního úseku nebo úkoly od nadřízeného
- návrhy vedoucí ke zvýšení prodeje a zkvalitnění služeb zákazníkům
- odpovědnost za plnění plánu prodeje a za plnění úkolů vytyčených v obchodním plánu
- měsíčně posílá vyhodnocení svojí činnosti ve svěřeném regionu s návrhy na další postup
- aktivně se podílí na naplňování politiky ISO 9001