Obchodní zástupce pro moravskoslezský kraj
Nabídka již není aktuální.
Společnost AGENTURA PLUS s.r.o. byla založena v roce 1999. Naší hlavní činností je poskytování služeb v oblasti personalistiky. Zejména outsourcing ‑ dodavatelská služba, personnel leasing ‑ personální leasing, temporary help ‑ dočasná pracovní výpomoc, payroll ‑ mzdová a personální agenda, recruitment ‑ vyhledávání a výběr pracovníků, try and hire ‑ vyzkoušej a vem.
Jsme jedna z nejstabilnějších firem na trhu v ČR v tomto oboru. Od samého počátku existence společnosti AGENTURA PLUS s.r.o. je nejvyšší firemní hodnotou spolehlivost a otevřenost vůči zákazníkům s důrazem na profesionalitu bez ohledu na velikost a obor činnosti zákazníka.
TĚŠÍME SE NA PŘÍPADNOU SPOLUPRÁCI!
TÝM AGENTURY PLUS s.r.o.
Společnost AGENTURA PLUS s.r.o. byla založena v roce 1999. Naší hlavní činností je poskytování služeb v oblasti personalistiky. Zejména outsourcing ‑ dodavatelská služba, personnel leasing ‑ personální leasing, temporary help ‑ dočasná pracovní výpomoc, payroll ‑ mzdová a personální agenda, recruitment ‑ vyhledávání a výběr pracovníků, try and hire ‑ vyzkoušej a vem.
Jsme jedna z nejstabilnějších firem na trhu v ČR v tomto oboru. Od samého počátku existence společnosti AGENTURA PLUS s.r.o. je nejvyšší firemní hodnotou spolehlivost a otevřenost vůči zákazníkům s důrazem na profesionalitu bez ohledu na velikost a obor činnosti zákazníka.
TĚŠÍME SE NA PŘÍPADNOU SPOLUPRÁCI!
TÝM AGENTURY PLUS s.r.o.
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - AGENTURA PLUS, spol. s r.o.
Název pozice:
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Popis:
Společnost AGENTURA PLUS s.r.o. je jednou z nejstabilnějších agentur práce na českém trhu, a to od roku 1999. Do svého týmu hledáme posilu na pozici -
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Jestliže Vás náš inzerát zaujal a splňujete výše uvedené podmínky, neváhejte nám zaslat svůj CV s FOTOGRAFIÍ.
V případě, že Vám neodpovíme do 14-ti dnů, tak jste bohužel nebyli vybráni.
Na budoucí spolupráci se těší TÝM AGENTURY PLUS s.r.o.
Požadujeme
- znalost personální problematiky
- min. SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
- praxi v obchodní oblasti
- obchodní talent a vyjednávací schopnosti
- tvorba nabídek a kalkulací
- ŘP skupiny B – auto výhodou
- výborná komunikace – slovem i písmem
- výborná znalost práce na PC
- reprezentativní a příjemné vystupování
- schopnost týmové spolupráce, ale i samostatné rozhodování, výborné organizační a vyjednávací schopnosti
- pečlivost, důslednost, zodpovědnost, flexibilita, odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení
- aktivní znalost Aj – slovem i písmem, druhý jazyk výhodou
- bezúhonnost
Nabízíme
- zázemí ve stabilní a úspěšné společnosti
- základní plat + vysoké výkonnostní bonusy a odměny
- mobilní telefon, firemní auto
- prostor pro seberealizaci
- osobní profesní růst
- vzdělávání v oblasti personalistiky
- nástup možný od 1/4/2017 nebo dohodou