Obchodní manažer/ ředitel pro společnost HyperMedia, a.s.

Nabídka již není aktuální

Umíte dobře řídit nejen sebe, ale i ostatní? Dokážete poznat, jak komu pomoci k co nejlepším výkonům? Nebojíte se náročné práce, umíte dobře argumentovat, prosadit nejlepší řešení, ale také naslouchat jiným návrhům? A právě hledáte výzvu, které se postavit? Pak jste možná ten pravý kandidát pro nás. Co vás bude čekat, pokud se stanete obchodním manažerem společnosti HyperMedia? Budete řídit několik desítek lidí a úzce spolupracovat s výkonným ředitelem firmy. Budete dohlížet na fungování celé obchodní divize společnosti a mít plnou zodpovědnost za plnění obchodních cílů. Náročnosti práce bude samozřejmě odpovídat finanční ohodnocení a další bonusy.

Náplň práce:

  • Dohled nad fungováním obchodní divize společnosti HyperMedia, a.s.
  • Řízení a koordinace výsledků oddělení prodeje reklamy (portály HyperInzerce.cz, HyperReality.cz, zastupované weby…) a projektu HyperSlevy.cz
  • Plná odpovědnost za plnění obchodních cílů.
  • Nastavování a kontrola procesů v rámci firmy.
  • Komunikace s marketingem ohledně tvorby cenové politiky produktů, sledování trhu a vývoje projektů.
  • Personální řízení teamleaderů manažerů jednotlivých sekcí, trenéra,motivace, zpětné vazby
  • Reporting řediteli společnosti a úzká spolupráce s ním.
  • Komunikace s manažery z ostatních oddělení a možnost ovlivnit chod firmy.

Požadujeme:

  • Zkušenosti na manažerské či ředitelské pozici v oblasti marketingu minimálně 4 roky.
  • Znalosti on-line trhu a internetové reklamy výhodou.
  • Zkušenosti s personálním řízením teamleaderů nebo supervizorů, schopnost vést, motivovat, dávat zpětnou vazbu.
  • Dynamickou, autoritativní a silně obchodně orientovanou osobnost.
  • Silné koncepční a analytické myšlení.
  • Všeobecný přehled o reklamě.
  • Výborné komunikační dovednosti, schopnost argumentace a profesionální vystupování.
  • Časovou flexibilitu, perfektní time-management a zvládání stresu.

Nabízíme:

  • Vysoko postavenou pozici v top managementu společnosti.
  • Zajímavou práci s velkou zodpovědností a možností seberealizace.
  • Odpovídající ohodnocení včetně bonusového motivačního plánu.
  • Služební telefon a notebook a možnost služebního auta i k soukromým účelům.
  • Vzdělávací kurzy a osobní rozvoj.
  • Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou.
  • Atraktivní balíček zaměstnaneckých výhod formou benefitního systému cafeteria (poukázky na kulturu, sport, wellness pobyty a další) v hodnotě až 30 000 Kč/rok.

informace

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Obchod
Key account manager

Datum zadání:

16.2.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */