Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Obchodní konzultant - Personalistika - Hradec Králové

Do našeho rozšiřujícího se týmu hledáme nového, zkušeného kolegu či kolegyni na pozici HR/sales koordinátora.

Náplň práce:

  • akvizice nových klientů v rámci Hradce Králové
  • obchodní jednání s klienty a dojednání podmínek spolupráce
  • zadávání a správa pracovních pozic
  • vyhledání a oslovení vhodných uchazečů
  • pohovory s uchazeči
  • týdenní report nadřízenému managerovi

Požadujeme:

  • praxe v obchodním jednání nebo praxe v personální oblasti (HR manager, HR koordinátor, Personalista) - min. 2 roky - podmínkou
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilitu, schopnost sebemotivace
  • odolnost vůči stresu, disciplínu v rámci plnění úkolů
  • znalost AJ, NJ nebo jiného jazyka - výhodou
  • bydliště: Hradec Králové a okolí

Nabízíme:

  • nadstandardní platové možnosti (ohodnocené podle výkonu - neomezeno horní hranicí)
  • samostatnou pozici odpovědnou vedoucímu managerovi
  • úvodní školení, podpora a pomoc ze strany managera (obchodní jednání, dojednání smluvních podmínek atd.)
  • možnost kariérního růstu na pozici managera - vedení vlastního týmu (v horizontu 6 měsíců, dle odvedených aktivit)
  • práce na ŽL (možnost přejít plynule dle možností)

Zaujala Vás naše nabídka? Splňujete inzerované požadavky? Kontaktujte nás! Zašlete nám váš strukturovaný životopis na [e-mail byl skryt]? Zaručujeme seriózní jednání.
Lokalita: Hradec Králové
Zařazeno v oborech: Personalistika a lidské zdroje
Personalista a HR manažer
Datum zadání: 4.3.2015
/* Not affection functionality */