NABÍZÍME:
- práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
- nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici –16 100,- Kč
- 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
- stravenky ve výši 80 Kč
- možnost využití AJ
- přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
NÁPLŇ PRÁCE:
- vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím e-mailu (70%) a telefonu (30%)
- hledání optimálního řešení požadavků klientů
- poskytování informací o produktovém portfoliu RWE
- prodej produktů RWE
- příjem a řešení reklamací, stížností
POŽADUJEME:
- min. SŠ s maturitou
- výborná úroveň písemné i slovní komunikace
- dobrá uživatelská znalost MS Office, znalost SAP CRM a SAP IS-U výhodou
- samostatnost a odpovědnost
- vysoké pracovní nasazení
- odolnost vůči stresu
- ochota se dále vzdělávata pracovat na sobě
- směnný provoz v době od 6.00 hod do 24.00 hod
- práce o víkendech a svátcích (v reálu cca 1-2 víkendové dny v měsíci)
- zkušenosti v zákaznickém servisu a písemné komunikaci s klienty vítány
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: martina.slivova.com
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Martina Slívová, Tel.:
725 739 006
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde:
http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
informace
Pracoviště:
Moravskoslezský kraj
Datum zadání:
14.3.2017