Klientský pracovník (PASIVNÍ LINKA) – Praha
Nabídka již není aktuální.
PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 80 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 20% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“
Vaší pracovní náplní bude:
- Komunikace se zákazníky, kteří se na naši firmu sami aktivně obrátili
- Informovat naše zákazníky o podmínkách prodeje či výkupu vozů
- Sjednávat obchodní schůzky se zákazníky pro prodejce na pobočkách
Očekáváme:
- Komunikativnost
- Spolehlivost, zodpovědnost, vstřícnost
- Chuť si vydělat a něco pro to udělat
- Časovou flexibilitu
Nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou
- Mzdu, která se skládá z fixní (18 000 Kč) a provizní části (15 000 Kč až 30 000 Kč)
- Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
- Zdokonalení se v komunikačních a prodejních dovednostech
- Příležitost podílet se na zlepšování procesů a možnost uplatnit své nápady
- Místo výkonu práce: Praha
- Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit
Call Centrum
Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce. Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti.
Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.