Klientský pracovník (PASIVNÍ LINKA) – Praha

Nabídka již není aktuální.


PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 80 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 20% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Vaší pracovní náplní bude:

    • Komunikace se zákazníky, kteří se na naši firmu sami aktivně obrátili
    • Informovat naše zákazníky o podmínkách prodeje či výkupu vozů
    • Sjednávat obchodní schůzky se zákazníky pro prodejce na pobočkách

Očekáváme:

    • Komunikativnost
    • Spolehlivost, zodpovědnost, vstřícnost
    • Chuť si vydělat a něco pro to udělat
    • Časovou flexibilitu

Nabízíme:

    • HPP na dobu neurčitou
    • Mzdu, která se skládá z fixní (18 000 Kč) a provizní části (15 000 Kč až 30 000 Kč)
    • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
    • Zdokonalení se v komunikačních a prodejních dovednostech
    • Příležitost podílet se na zlepšování procesů a možnost uplatnit své nápady
    • Místo výkonu práce: Praha
    • Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit

Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce. Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti.

Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Dopraváků 874/15)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Multisport karta, Kultura,

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

27.2.2017
/* Not affection functionality */