Junior specialista kontaktu se zákazníky

Nabídka již není aktuální

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM RWE ROZŠIŘUJE SVÉ ŘADY – VYBUDUJTE SI KARIÉRU! Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě! Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností! Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje. Podívejte se! https://youtu.be/HC8r6Th1H6I

JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE OPERÁTORA U RWE:

  • odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
  • zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
  • administrativa spojená s chodem call centra
  • retence, akvizice a rekvizice zákazníků

CO VÁM V RWE MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
  • provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
  • 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
  • možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • možnost odbavovat hovory v AJ
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

JAKÉ POŽADAVKY MUSÍTE SPLŇOVAT:

  • min. SŠ s maturitou
  • excelentní vyjadřovací schopnosti
  • energický projev
  • příjemné vystupování prodejní dovednosti
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
  • předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
  • ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně
Více se o nás dozvíte na http://rwe.jobs.cz/(možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.

KONTAKT:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: [e-mail byl skryt] ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006 Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Pracoviště:

Moravskoslezský kraj

Datum zadání:

9.3.2017
/* Not affection functionality */