Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

Junior specialista kontaktu se zákazníky

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM RWE ROZŠIŘUJE SVÉ ŘADY – VYBUDUJTE SI KARIÉRU!

Hledáme nové operátory pro naše zákaznické call centrum v Ostravě! Máme vysoké požadavky, ale také co nabídnout. Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností!

Stresující a šedivou? Takovou atmosféru byste očekávali v call centru? Call centrum RWE v Ostravě takové rozhodně není. A jaké tedy je? Podívejte se sami. V krátkém videu vám zaměstnanci call centra představí své pracoviště, benefity i možnosti profesního rozvoje.

Podívejte se! https://youtu.be/HC8r6Th1H6I

JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE OPERÁTORA U RWE:

  • odbavování příchozích hovorů a řešení požadavků zákazníka
  • zjišťování potřeb zákazníka a následný prodej produktů a služeb skupiny RWE
  • administrativa spojená s chodem call centra
  • retence, akvizice a rekvizice zákazníků

CO VÁM V RWE MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 17.250,- Kč
  • provize s prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování (naši operátoři si průměrně vydělají 20.000 Kč za měsíc)
  • 5 týdnů dovolené + 3 sny na sick days! → více než měsíc placeného volna v roce!!!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
  • možnost přechodu do kmenového stavu RWE po 6ti měsících àbenefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • možnost odbavovat hovory v AJ
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • již proplacené školení od špiček v oboru (2 měsíce)

JAKÉ POŽADAVKY MUSÍTE SPLŇOVAT:

  • min. SŠ s maturitou
  • excelentní vyjadřovací schopnosti
  • energický projev
  • příjemné vystupování prodejní dovednosti
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP výhodou
  • předchozí zkušenosti z call centra jsou vítány
  • ochota práce ve směnném provozu od PO-NE mezi 6:00 a 22:00 (směna 1 víkendový den co 14 dnů, pak adekvátní volno uprostřed týdne); práce 5 dnů v týdnu 37,5 hodiny týdně

Více se o nás dozvíte na http://rwe.jobs.cz/(možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.

KONTAKT:


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: sarka.foretnikova@adecco.com

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Lokalita: Moravskoslezský kraj
Hrubá mzda za měsíc: 17240 Kč
Zadavatel: Adecco, spol. s r. o. (Ostrava)

596117718
Zařazeno v oborech: Marketing, média, reklama, PR
Telemarketing
Datum zadání: 23.1.2017

Odpovědět

Zvyšte svou šanci na úspěch. Přečtěte si:
Jak napsat motivační dopis?
Jak napsat životopis?

 

Podobné nabídky

23.1.2017 Specialista kontaktu se zákazníky Moravskoslezský kraj
23.1.2017 Junior specialista kontaktu se zákazníky Moravskoslezský kraj
21.1.2017 Junior specialista kontaktu se zákazníkem Moravskoslezský kraj
21.1.2017 Junior specialista kontaktu se zákazníkem v RWE Moravskoslezský kraj
18.1.2017 Junior specialista kontaktu se zákazníky Moravskoslezský kraj
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)