Junior specialista kontaktu se zákazníky
Nabídka již není aktuální
KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU / ZÁKAZNÍKŮM PARTNEREM
O CO VLASTNĚ JDE?
Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí nebo odchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky. Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích. Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ NOVÉ PRÁCE?
- budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí či odchozí lince (máš na výběr), můžeš si vybrat komunikovat se zákazníky i po mailu či chatu
- v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
- budeš se zabývat také prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
- budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra
CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT?
- práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
- skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
- výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku, svou fixní mzdu máš ale stále jistou!
- atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna! (pro matky s dítětem do 3 let věku se sick days navyšují na 5 v roce)
- stravenky ve výši 80 Kč
- propracovaný systém kariérního růstu
- možnost využít anglický jazyk (není podmínkou)
- po 6 měsících přechod do kmenového stavu --> z toho plynoucí benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
- již placené školení vedené profesionály ve svém oboru, které tě dokonale na samotnou práci připraví
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
- na příchozí lince můžeš pracovat v Ostravě, Opavě či Karviné
- na odchozí lince pouze Ostrava
CO OD TEBE OČEKÁVÁME MY?
- SŠ vzdělání s maturitou pro příchozí linku (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem), pro odchozí linku je dostačující vyučení
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (na příchozí lince PO – NE mezi 6:00 a 22:00, na odchozí lince PO - PÁ mezi 8:00 a 19:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu