Junior specialista kontaktu se zákazníky

Nabídka již není aktuální

KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU / ZÁKAZNÍKŮM PARTNEREM

O CO VLASTNĚ JDE?

Společnost innogy hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí nebo odchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky. Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích. Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ NOVÉ PRÁCE?

  • budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí či odchozí lince (máš na výběr), můžeš si vybrat komunikovat se zákazníky i po mailu či chatu
  • v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
  • budeš se zabývat také prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
  • budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra

CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT?

  • práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
  • skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
  • výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku, svou fixní mzdu máš ale stále jistou!
  • atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna! (pro matky s dítětem do 3 let věku se sick days navyšují na 5 v roce)
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • možnost využít anglický jazyk (není podmínkou)
  • po 6 měsících přechod do kmenového stavu --> z toho plynoucí benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
  • již placené školení vedené profesionály ve svém oboru, které tě dokonale na samotnou práci připraví

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

  • na příchozí lince můžeš pracovat v Ostravě, Opavě či Karviné
  • na odchozí lince pouze Ostrava

CO OD TEBE OČEKÁVÁME MY?

  • SŠ vzdělání s maturitou pro příchozí linku (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem), pro odchozí linku je dostačující vyučení
  • výborné komunikační dovednosti
  • proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (na příchozí lince PO – NE mezi 6:00 a 22:00, na odchozí lince PO - PÁ mezi 8:00 a 19:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

A ZÁVĚREM:

Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-). KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006 ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html Pakliže se Vám do 3 týdnů neozveme, bohužel jsme upřednostnili kandidáty, kteří lépe odpovídají daným požadavkům.

informace

Pracoviště:

Moravskoslezský kraj

Datum zadání:

9.3.2017
/* Not affection functionality */