Junior specialista kontaktu se zákazníky

Nabídka již není aktuální

KONZULTANT PŘÍCHOZÍ ZÁKAZNICKÉ LINKY - ZÁKAZNÍKŮM PARTNEREM

O CO VLASTNĚ JDE?

Společnost INNOGY hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky. Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích. Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ NOVÉ PRÁCE?

  • budeš řešit požadavky klientů innogyna příchozí lince
  • v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogyna základě jejich individuálních potřeb
  • budeš se zabývat i prodejem produktů innogy- ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
  • budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra

CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT?

  • práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
  • skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
  • výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o PROVIZE Z PRODEJE- jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
  • atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • možnost využít anglický jazyk
  • po 6 měsících možný přechod do kmenového stavu --> benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
  • již placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví

CO OD TEBE OČEKÁVÁME MY?

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • PROKLIENTSKÝ PŘÍSTUP, OBCHODNÍHO DUCHA A TAH NA BRANKU
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

A ZÁVĚREM:

Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-). KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006 ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Pracoviště:

Moravskoslezský kraj

Datum zadání:

20.3.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */