Junior koordinátor interních IT procesů
Heineken Česká republika, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Co od tebe budeme očekávat?
- Vedení virtuálního týmu (externí pracovníci)
- Plánování, koordinaci a zabezpečení činností a procesů v rámci poskytování servisních služeb
- Zodpovědnost za kvalitu dodávaných služeb, navazování a udržování vztahů s dodavateli a interními zákazníky
- Zodpovědnost za dodržování dohody o úrovni poskytovaných služeb (hledání možných zlepšení)
- Zodpovědnost za řízení operativních nákladů
- Práci s rozpočtem, analýza nákladových položek a nákladové optimalizace
- Přípravu reportů
Čím nás zaujmeš?
- Dobrým povědomím o IT trhu
- Znalostmi a praktickými zkušenostmi v oblasti koordinace služeb, projektů a zaštiťování procesů v rámci poskytování servisních služeb (ITIL, IT podpora)
- Praktickou zkušeností s projektovým managementem (Prince2)
- Znalostí řízení finančních rozpočtů, projektů a poskytování služeb
- Praktickou zkušeností s navazováním a udržováním vztahů s interními zákazníky
- Dobrými komunikačními dovednostmi, orientací na zákazníka a organizačními schopnostmi
- Předchozími zkušenostmi s vedením virtuálních týmů
- Pokročilou znalostí práce s programem Microsoft Excel (zpracování analýz)
- AJ na komunikativní úrovni
- Řidičským průkazem sk. B
Co můžeme nabídnout?
- Perspektivní zodpovědné zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti s otevřenou firemní kulturou
- Odborný a kariérový rozvoj, včetně možnosti dalšího vzdělávání
- Motivační finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Další benefity dle vlastního výběru (cafeterie) a zaměstnanecké pivo
- Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou