HR asistent/ka - Strančice
SCHENKER spol.s r.o.
Nabídka již není aktuální.
Co bude vaším úkolem?
- samostatné vedení personální agendy v rámci naší pobočky
- příprava podkladů pro mzdové uzávěrky
- správa dat v docházkovém systému, evidence pracovních listů a jejich kontrola
- HR reporting na pravidelné bázi, příprava reportů z interního personálního systému
- zajištění agendy lékařských prohlídek, komunikace se zaměstnanci a partnery
- podpora týmu při výběru zaměstnanců a jejich adaptace u nás
- spolupráce na HR projektech
- vylepšování interních procesů a navrhování usnadnění naší práce
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání a minimálně 2 roky pracovních zkušeností na podobné pozici
- týmového kolegu s dobrou schopností samostatné organizace práce. Hledáme podporu do týmu, se kterým přijde energie a radost
- chceme mít HR agendu v pořádku a očekáváme, že nám s tím pomůžete, včetně všech excelovských podkladů a prezentací v Power pointu
- základní orientaci v zákoníku práce
- práce s MS Office na výborné úrovni
- pečlivost a cit pro dtail
Co vám nabízíme?
- všichni vás rádi podpoříme při vašem nástupu a zaškolení
- interní kurzy a vzdělávání
- 5 týdnů dovolené a 2 dny volna navíc
- příspěvky na kurzy angličtiny, stravování, na penzijní/životní připojištění, na dopravu a další výhody
- nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Pokud vás zaujala naše nabídka, klikněte prosím na " Odpovědětˇ" a napište nám, co vás na HR baví a co očekáváte od nové práce. Text musí být v rozsahu jedné strany, písmo velikost 10.
A samozřejmě se těšíme také na váš životopis a hlavně na vás.