Hledáme asistentku/asistenta na plný úvazek
Nabídka již není aktuální
Firma Amaron s.r.o. zabývající se obchodem a exportem hledá aktivní kolegyni.
Pozice: Asistentka jednatele firmy
Požadavky: velmi dobrá znalost NJ, znalost práce s počítačem (office, outlook), řidičský průkaz skup. B
Zkušenosti z oblasti administrativy a znalost AJ jsou výhodou
Schopnosti: Spolehlivý a aktivní přístup, samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, práce v týmu, smysl pro odpovědnost a pečlivost
Co vás čeká: Vytváření nabídek, příprava podkladů pro obchodní jednání, evidence zakázek, správa obchodní dokumentace, práce s databází obchodních kontaktů, vyhledávání nových obchodních příležitostí, jednání se zákazníky, pracovní cesty
Nástup: od února 2017
Místo: Brno - centrum
V případě zájmu zasílejte prosím životopisy na emailovou adresu [e-mail byl skryt]