Hledáme asistentku/asistenta na plný úvazek

Nabídka již není aktuální

Firma Amaron s.r.o. zabývající se obchodem a exportem hledá aktivní kolegyni. Pozice: Asistentka jednatele firmy Požadavky: velmi dobrá znalost NJ, znalost práce s počítačem (office, outlook), řidičský průkaz skup. B Zkušenosti z oblasti administrativy a znalost AJ jsou výhodou Schopnosti: Spolehlivý a aktivní přístup, samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, reprezentativní vystupování, práce v týmu, smysl pro odpovědnost a pečlivost Co vás čeká: Vytváření nabídek, příprava podkladů pro obchodní jednání, evidence zakázek, správa obchodní dokumentace, práce s databází obchodních kontaktů, vyhledávání nových obchodních příležitostí, jednání se zákazníky, pracovní cesty Nástup: od února 2017 Místo: Brno - centrum V případě zájmu zasílejte prosím životopisy na emailovou adresu [e-mail byl skryt]

informace

Pracoviště:

Brno centrum (Jánská 12)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

23.1.2017
/* Not affection functionality */