H4073: Asistentka/pracovnice zákaznického servisu
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
M/Ž, SŠ, komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2), znalost práce na PC Word/Excel, komunikativnost, přijemný projev, časová flexibilita, ŘP sk. „B“
Popis:
• zpracování přidělené agendy
• kontakt se zákazníky (i zahraničními)
• vystavování faktur a jejich správa
• cca 4x ročně účast na výstavách v rámci celé Evropy
• asistentské práce dle pokynů nadřízeného
Nabídka:
práce v české exportní společnosti rodinného typu, nástupní plat 18tis. Kč + prémie v návaznosti na plnění úkolů a iniciativu, telefon, počítač, auto k služebním účelům (výhledově možno využít i k soukromým účelům), v případě schopností možnost částečně převzít obchodní aktivity,
nástup možný dohodou
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Hradec KrálovéTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyZařazeno v oborech:
Administrativní práce, Ekonomika, finance, účetnictvíAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Fakturant