H4073: Asistentka/pracovnice zákaznického servisu

Požadavky:

M/Ž, SŠ, komunikativní znalost AJ výhodou - psaná AJ podmínkou, znalost práce na PC Word/Excel, komunikativnost, přijemný projev, časová flexibilita, ŘP sk. „B“

Popis:

• zpracování přidělené agendy
• kontakt se zákazníky (i zahraničními)
• vystavování faktur a jejich správa
• cca 4x ročně účast na výstavách v rámci celé Evropy
• asistentské práce dle pokynů nadřízeného

Nabídka:

práce v české exportní společnosti rodinného typu, nástupní plat 18tis. Kč + prémie v návaznosti na plnění úkolů a iniciativu, telefon, počítač, auto k služebním účelům (výhledově možno využít i k soukromým účelům), v případě schopností možnost částečně převzít obchodní aktivity,
nástup možný od 1. 6. 2017

Odpovědět

 

informace

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

28.4.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */