H3985: Logistik - nákupčí se znalostí AJ

Personal Consult s.r.o.

Nabídka již není aktuální

  • Zajištění objednávek a dodej materiálu
  • udržování modulu objednávek v systému
  • komunikace s externími a interními partnery
  • řízení skladových zásob
  • zpracovávání hodnocení dodavatelů
  • ostatní úkoly dle požadavků nadřízeného
  • zajišťování dopravy objednávaných materiálů

Požadavky:

M/Ž, SŠ/VŠ, zkušenosti z oblasti nákupu, obchodu, logistiky, ekonomiky výhodou; pokročilá znalost AJ (min. úroveň B2) podmínkou; uživatelská znalost MS Office – především Excel; znalost práce v SAP, ABAS výhodou;
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • prezentační dovednosti, analytické myšlení, organizační schopnosti a time management
  • pečlivá, komunikativní, spolehlivá a zodpovědná osobnost

Nabídka:

  • práce v příjemném kolektivu odborníků v úspěšné nadnárodní společnosti
  • odborná školení a možnost dalšího vzdělávání
  • finanční nabídka až 30tis. Kč dle praxe
  • služební auto, telefon, notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • další benefity zaměstnaneckého programu firmy

informace

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

11.1.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */