H3968: Osobní asistentka GŘ

Personal Consult s.r.o.
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), časté zahraniční cesty, kontrola a příprava smluv pro obchodní partnery, účast na společenských akcích Požadavky: M/Ž, SŠ/VŠ, velmi dobrá znalost AJ, praxe na obdobné pozici min. 10 let podmínkou, znalost a orientace v obchodním právu, zkušenost v zahraničním obchodě vítána, manažerské a obchodní dovednosti, velmi dobrá znalost práce na PC (především Excelu), časová flexibilita, komunikačně zdatná a orientovaná na výsledek, profesionální vystupování a příjemný zevnějšek, loajalita vůči vedení společnosti, ŘP sk. „B“ Nabídka: práce ve výrobně-obchodní společnosti s mezinárodní působností, nadstandardní finanční ohodnocení (od 30tis. Kč výše dle praxe)

Odpovědět

 

informace

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Datum zadání:

22.2.2017

Podobné nabídky

Wellness konzultatnt Hradec Králové

Asistent-ka Hradec Králové

Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */