Nabídka již není aktuální
Nabídka již není aktuální
General assistant
GENERAL ASSISTANT - KARVINÁ
Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře, příprava podkladů, formálních dokumentů apod.
Organizování pracovních cest (letenky, ubytování), péče o návštěvy.
Tvorba prezentací, reportů, statistik.
Překládání a tlumočení dle požadavků vedoucích pracovníků.
Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracování zápisů z nich.
Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
Zajištění hladkého chodu kanceláří, drobného úklidu společných kancelářských prostor v průběhu pracovního dne.
Aktualizace internetových stránek společnosti, obsluha datových schránek.
Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
Přepojování a vyřizování telefonátů, správa elektronické pošty
Archivace dokumentů, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
Zodpovědnost za zajišťování a evidenci spotřeby kancelářských potřeb.
Zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti, vyřizování obchodní korespondence.
Zajišťování dalších různých organizačních záležitostí a pochůzek pro zaměstnavatele.
Obecná administrativní podpora a vedení příslušné dokumentace dle potřeby, např. vedení agendy firemních osobních vozidel, pracovních oděvů a šatních skříněk.
min. SŠ vzdělání
výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem PODMÍNKOU
velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
praxe na obdobné pozici výhodou
vysoké pracovní nasazení, ochota, flexibilita, odolnost vůči stresu
týmový duch, pozitivní, aktivní a zákaznický přístup za všech okolností
reprezentativní vystupování, organizační schopnosti
předvídavost, pečlivost, důslednost, zodpovědnost
ŘP sk. B – aktivní řidič
Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti s více než stoletou tradicí a dlouhodobou pracovní perspektivou
Možnost profesního rozvoje a seberealizace
Příjemné a bezpečné pracovní prostředí
Zajímavé finanční ohodnocení
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Nárok na dny dovolené navíc v závislosti na délce trvání pracovního poměru
NÁPLŇ PRÁCE:
Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře, příprava podkladů, formálních dokumentů apod.
Organizování pracovních cest (letenky, ubytování), péče o návštěvy.
Tvorba prezentací, reportů, statistik.
Překládání a tlumočení dle požadavků vedoucích pracovníků.
Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracování zápisů z nich.
Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
Zajištění hladkého chodu kanceláří, drobného úklidu společných kancelářských prostor v průběhu pracovního dne.
Aktualizace internetových stránek společnosti, obsluha datových schránek.
Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
Přepojování a vyřizování telefonátů, správa elektronické pošty
Archivace dokumentů, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.
Zodpovědnost za zajišťování a evidenci spotřeby kancelářských potřeb.
Zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti, vyřizování obchodní korespondence.
Zajišťování dalších různých organizačních záležitostí a pochůzek pro zaměstnavatele.
Obecná administrativní podpora a vedení příslušné dokumentace dle potřeby, např. vedení agendy firemních osobních vozidel, pracovních oděvů a šatních skříněk.
POŽADUJEME:
min. SŠ vzdělání
výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem PODMÍNKOU
velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
praxe na obdobné pozici výhodou
vysoké pracovní nasazení, ochota, flexibilita, odolnost vůči stresu
týmový duch, pozitivní, aktivní a zákaznický přístup za všech okolností
reprezentativní vystupování, organizační schopnosti
předvídavost, pečlivost, důslednost, zodpovědnost
ŘP sk. B – aktivní řidič
NABÍZÍME:
Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti s více než stoletou tradicí a dlouhodobou pracovní perspektivou
Možnost profesního rozvoje a seberealizace
Příjemné a bezpečné pracovní prostředí
Zajímavé finanční ohodnocení
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Nárok na dny dovolené navíc v závislosti na délce trvání pracovního poměru
Lokalita: | Moravskoslezský kraj |
---|---|
Zařazeno v oborech: | Administrativní práce Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače |
Datum zadání: | 27.8.2015 |