Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

General assistant

GENERAL ASSISTANT - KARVINÁ

NÁPLŇ PRÁCE:


 Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře, příprava podkladů, formálních dokumentů apod.

 Organizování pracovních cest (letenky, ubytování), péče o návštěvy.

 Tvorba prezentací, reportů, statistik.

 Překládání a tlumočení dle požadavků vedoucích pracovníků.

 Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracování zápisů z nich.

 Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.

 Zajištění hladkého chodu kanceláří, drobného úklidu společných kancelářských prostor v průběhu pracovního dne.

 Aktualizace internetových stránek společnosti, obsluha datových schránek.

 Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.

 Přepojování a vyřizování telefonátů, správa elektronické pošty

 Archivace dokumentů, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.

 Zodpovědnost za zajišťování a evidenci spotřeby kancelářských potřeb.

 Zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti, vyřizování obchodní korespondence.

 Zajišťování dalších různých organizačních záležitostí a pochůzek pro zaměstnavatele.

 Obecná administrativní podpora a vedení příslušné dokumentace dle potřeby, např. vedení agendy firemních osobních vozidel, pracovních oděvů a šatních skříněk.

POŽADUJEME:


 min. SŠ vzdělání

 výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem PODMÍNKOU

 velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

 praxe na obdobné pozici výhodou

 vysoké pracovní nasazení, ochota, flexibilita, odolnost vůči stresu

 týmový duch, pozitivní, aktivní a zákaznický přístup za všech okolností

 reprezentativní vystupování, organizační schopnosti

 předvídavost, pečlivost, důslednost, zodpovědnost

 ŘP sk. B – aktivní řidič

NABÍZÍME:


 Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti s více než stoletou tradicí a dlouhodobou pracovní perspektivou

 Možnost profesního rozvoje a seberealizace

 Příjemné a bezpečné pracovní prostředí

 Zajímavé finanční ohodnocení

 Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

 Nárok na dny dovolené navíc v závislosti na délce trvání pracovního poměru

Lokalita: Moravskoslezský kraj
Zařazeno v oborech: Administrativní práce
Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače
Datum zadání: 27.8.2015
/* Not affection functionality */