Nabídka již není aktuální

Pro našeho klienta – mezinárodní výrobní společnost se sídlem v okrese Hradec Králové – obsazujeme pozici CREDIT CONTROLLER

POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • praxe v oblasti firemních financí
  • základní orientace v účetnictví
  • velmi dobrá znalost práce na PC – především Excel
  • dobré komunikační a organizační schopnosti

NÁPLŇ PRÁCE:

  • sledování pohledávek po lhůtě splatnosti
  • kontrola plateb
  • práce v mezinárodním týmu
  • rozhodování o poskytnutí úvěru zákazníkovi, monitorovat riziko, dodržovat firemní postupy včetně politiky risk managementu
  • spolupráce s obchodním i účetním oddělením a externími společnostmi
  • reporting nadřízenému

NABÍZÍME:

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • zajímavé platové ohodnocení
  • systém firemních benefitů
  • práci v příjemném kolektivu
  • další osobnostní a profesní rozvoj

ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?

Pokud ano a splňujete požadavky, pak neváhejte a zašlete co nejdříve Váš životopis na adresu [e-mail byl skryt], tel. 725 562 671 Těšíme se na spolupráci s Vámi! Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Pracoviště:

Královehradecký kraj

Datum zadání:

29.1.2017
/* Not affection functionality */