Asistentka
Nabídka již není aktuální.
- administrativní podpora
- vedení pokladny, fakturace
- správa firemního emailu
- předpříprava smluvních dokumentů
- komunikace a zajištění právního zástupce, stavebního technika, účetní
- dokumenty spjaté s katastrem nemovitostí, veřejné rejstříky
- selekce inzertních realitních serverů, ověřování nemovitostí
- komunikace s firemními klienty
- organizace diáře
- organizace schůzek, zajištění občerstvení a chodu kancláře
- administrativní schůzky s firemními klienty
Na pozici uvítáme reprezentativní a komunikativní osobnost, nejlépe se znalostí Aj, případně Rj nebo Nj. Znalost MS Office, Otlook a dalších běžných systémů bereme jako základ. Organizační schopnosti jsou žádoucí, určitá míra asertivního jednání, časová flexibilita, zkušenosti z realit výhodou, určitě ne podmínkou.
Nástup dle dohody možný ihned. Dlouhodobý pracovní úvazek.