Nabídka již není aktuální.


- administrativní podpora

- vedení pokladny, fakturace

- správa firemního emailu

- předpříprava smluvních dokumentů

- komunikace a zajištění právního zástupce, stavebního technika, účetní

- dokumenty spjaté s katastrem nemovitostí, veřejné rejstříky

- selekce inzertních realitních serverů, ověřování nemovitostí

- komunikace s firemními klienty

- organizace diáře 

- organizace schůzek, zajištění občerstvení a chodu kancláře

- administrativní schůzky s firemními klienty

Na pozici uvítáme reprezentativní a komunikativní osobnost, nejlépe se znalostí Aj, případně Rj nebo Nj. Znalost MS Office, Otlook a dalších běžných systémů bereme jako základ. Organizační schopnosti jsou žádoucí, určitá míra asertivního jednání, časová flexibilita, zkušenosti z realit výhodou, určitě ne podmínkou. 

Nástup dle dohody možný ihned. Dlouhodobý pracovní úvazek. 


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Zaměstnanecké půjčky, Lékařské prohlídky, Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, 13. plat, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Home office, Sick days, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

25.4.2017
/* Not affection functionality */