Asistentka
Nabídka již není aktuální.
Společnost H R U Š K A spol., s.r.o. přijme do svého týmu novou kolegyni na pozici ASISTENTKA.
Náplň práce:
Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance.
Tvorba reportů, statistik, prezentací.
Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich.
Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
Péče o návštěvy.
Komunikace s obchodními partnery.
Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod.
Vyřizování obchodní korespondence.
Zajišťování kancelářských potřeb.
Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...).
Archivace dokumentů.
Nabízíme:
stabilní zaměstnání
motivační mzdové ohodnocení (fixní mzda + odměny dle výkonu)
příspěvek na stravování
příspěvek na penzijní připojištění
právní poradenství
nástup ihned případně dle dohody
Požadujeme:
zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
orientace v ekonomických pojmech a základních účetních dokladech (faktury, objednávky, příjemky,…)