Asistentka vedení společnosti
JOBSYSTEM s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká obchodní společnost – výhradní distributor dvou švýcarských renomovaných firem.Náplň práce:
Organizační a administrativní podpora jednatele společnosti (50 % náplně práce):- time management, organizace schůzek, vedení diáře, reporting, práce s informacemi z dokumentů, příprava statistických přehledů
- hromadná korespondence, tvorba textů, korektury, běžná operativní agenda
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost ČJ, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni, pokročilá znalost
- systematičnost, loajalita, profesionální vystupování, empatie, upřímnost, zdravé sebevědomí, dobré analytické schopnosti, přemýšlení v souvislostech
- požadujeme min. 4 roky praxe v oboru
- k životopisu, prosím, přiložte Vaši aktuální fotografii.
Nabízíme:
Zázemí dynamické rodinné společnosti s 20letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu, nekuřácké prostředí, firemní benefity (týden dovolené navíc, prémie, jazykové kurzy, společenské firemní akce a další). Místo práce: Praha 10 Hostivař Termín nástupu: ihned V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
22.10.2014Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha