Asistentka vedení společnosti

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká obchodní společnost – výhradní distributor dvou švýcarských renomovaných firem.

Náplň práce:

Organizační a administrativní podpora jednatele společnosti (50 % náplně práce):
  • time management, organizace schůzek, vedení diáře, reporting, práce s informacemi z dokumentů, příprava statistických přehledů
Asistentská podpora širšího vedení + další administrativní činnosti spojené s chodem společnosti (50 % náplně práce):
  • hromadná korespondence, tvorba textů, korektury, běžná operativní agenda

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost ČJ, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni, pokročilá znalost
MS Office, PowerPoint výhodou, internet
  • systematičnost, loajalita, profesionální vystupování, empatie, upřímnost, zdravé sebevědomí, dobré analytické schopnosti, přemýšlení v souvislostech
  • požadujeme min. 4 roky praxe v oboru
  • k životopisu, prosím, přiložte Vaši aktuální fotografii.

Nabízíme:

Zázemí dynamické rodinné společnosti s 20letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu, nekuřácké prostředí, firemní benefity (týden dovolené navíc, prémie, jazykové kurzy, společenské firemní akce a další). Místo práce: Praha 10 Hostivař Termín nástupu: ihned V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

22.10.2014
/* Not affection functionality */