Asistentka vedení společnosti, představenstva

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost s dlouholetou historií, zabývající se energetikou.

Náplň práce:

  • komplexní a kvalifikované zabezpečení úkolů spojené s činností sekretariátu
  • samostatné zajišťování agendy valné hromady, představenstva, dozorčí rady, porad vedení
  • koordinace, příprava a zpracování podkladů pro potřeby vrcholového vedení
  • příprava prezentací a podkladů pro jednání, organizace jednání a porad
  • zabezpečení chodu útvaru (účast na poradách vedení, zápisy z porad, příprava materiálů na porady, apod.)
  • plánování a organizace schůzek, zajišťování pracovních cest nadřízených pracovníků
  • zajištění veškerých dílčích úkolů s administrativou spojených (vyřizování korespondence, emailů, telefonátů, evidence a třídění pošty, ověřování dokumentů, apod.)
  • provádění archivace a skartace písemností dle spisového a skartačního řádu
  • zajištění koordinace vazeb mezi přímým nadřízeným a ostatními úseky společnosti
  • samostatné řešení dílčích úkolů
  • předběžné pořizování faktur do SAPu

Požadujeme:

Odborné znalosti
  • počítačové způsobilosti – výborná znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet
  • min. SŠ vzdělání
  • náležitosti úřední a obchodní korespondence
  • orientace v účetních a obchodních dokladech a dokumentaci
  • znalost SAPu
Osobní předpoklady
  • organizační schopnosti
  • komunikativnost
  • svědomitost a samostatnost
  • odpovědnost za plnění úkolů a termínů
  • vstřícný přístup, příjemné vystupování a nekonfliktnost
  • časová flexibilita
  • kvalitní písemný projev
  • kvalitní mluvený projev
Obecné způsobilosti
  • analyzování a řešení problémů - logické myšlení - rozpoznání klíčových informací, rozpoznání
  • souvislostí mezi problémy
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti)
  • aktivní naslouchání a pochopení podstaty sdělení
  • velmi dobré komunikační schopnosti - chápání, ovlivňování a komunikace s lidmi
  • schopnost týmové spolupráce
  • osobní rozvoj - ochota vzdělávat se a pracovat na sobě

Nabízíme:

  • samostatnou a odpovědnou práci na HPP
  • zaměstnanecké benefity
  • přátelský kolektiv
Místo práce: Liberec Termín nástupu: 1. 5. 2015 V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt] Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Liberec

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce s ubytováním

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

27.3.2015
/* Not affection functionality */