ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – OFFICE MANAGER

Nabídka již není aktuální

Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou? Společnost, které se podařilo v posledních letech výrazně rozšířit nabídku produktů, zvýšit prodej v Evropě, Americe i v Asii a posunout se dál ve vývoji, hledá kandidáta/kandidátku na pozici: ASISTENTKA ŘEDITELE (NÁSTUP IHNED)

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Administrativní práce a organizační podpora vedení společnosti
  • Příprava podkladů, zpracování dokumentů, organizace porad
  • Tlumočení a překlady z a do německého jazyka
  • Spolupráce s ostatními odděleními, s úřady, se zákazníky a dodavateli
  • Zodpovědnost za poštu
  • Organizace aktivit společnosti a pracovních cest

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Pokročilá znalost německého jazyka PODMÍNKOU
  • Zkušenost na stejné pozici VÝHODOU
  • Znalost MS Office, SAP
  • Aktivní samostatný přístup k práci, schopnost stanovit si priority a najít řešení
  • Řidičský průkaz

NABÍZÍME:

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
  • Spolupráce na různych projektech firmy
  • Spolupráce a podpora od jiných oddělení
  • Místo pracoviště: Brno
  • Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524 Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Pracoviště:

Jihomoravský kraj

Datum zadání:

9.4.2017
/* Not affection functionality */