Asistentka ve stavební firmě

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je S-O-D Holding s.r.o., stabilní společnost s dlouholetým působením na našem trhu.

Náplň práce:

Kompletní zajištění chodu kanceláře (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence docházky, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.

Požadujeme:

SŠ, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), zkušenost s cenovými nabídkami do výběrových řízení, příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.

Nabízíme:

Práci na HPP, stabilitu, dobrý pracovní kolektiv. Místo práce: Praha Termín nástupu: ihned V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt] Platnost inzerátu končí 5.4.2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

5.3.2015

Podobné nabídky

Hledaní práce

topRecepční s angličtinou WAKENHAT s.r.o. | Praha


/* Not affection functionality */