Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je S-O-D Holding s.r.o., stabilní společnost s dlouholetým působením na našem trhu.
Náplň práce:
Kompletní zajištění chodu kanceláře (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence docházky, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.
Požadujeme:
SŠ, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), zkušenost s cenovými nabídkami do výběrových řízení, příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
Práci na HPP, stabilitu, dobrý pracovní kolektiv.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]
Platnost inzerátu končí 5.4.2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
informace
Zadavatel:
Personální agentura
Pracoviště:
Praha
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitou
Plat:
Dle domluvy
Datum zadání:
5.3.2015