Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Asistentka Oddělení Zahraničního Obchodu - Praha

Pro našeho klienta, významnou výrobní a obchodní společnost se sídlem v centru Prahy, hledáme kandidátku na pozici asistentka.

ASISTENTKA ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍHO OBCHODU - PRAHA

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:

Podpora obchodního týmu a ředitele divize
Komunikace se zahraničními klienty
Příprava smluvní dokumentace, administrativa, zajištění logistiky zboží
Řešení ad hoc úkolů

VÁŠ PROFIL:

SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici min. 2, 3 roky
Aktivní znalost AJ podmínkou + druhý jazyk (němčina, francouzština, nebo španělština)
Příjemné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, odpovědnost, proaktivní přístup k práci
Znalost MS Office

NAŠE NABÍDKA:

Práce na dobu neurčitou v perspektivní a úspěšné firmě s dlouhou tradicí
Možnost kariérního růstu
Zaměstnanecké benefity, stravenky, 5 týdnů dovolené, 13. plat
Nástup možný ihned

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

Praha


Referenční číslo: TRKCZ#13656.13

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem.

Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji:

Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále
zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajù“, a to až do
odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Lokalita: Praha
Typ smluvního vztahu: Práce na plný úvazek
Zařazeno v oborech: Administrativní práce
Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager
Datum zadání: 9.2.2016
/* Not affection functionality */