Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Asistentka obchodní kanceláře - administrativní pracovnice

Do našeho týmu hledáme novou kolegyni na pozici administrativní pracovnice.

Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, základů účetnictví a práce na PC jsou velkou výhodou. Náplň práce: vytváření objednávek a faktur, komunikace se zahraničními výrobci, komunikace se zákazníky.

Nástup možný ihned.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat profesní životopis na e-mail [e-mail byl skryt].
Lokalita: Plzeň (Nádražní 14) Zobrazit místo na mapě
Typ smluvního vztahu: Práce na plný úvazek
Zařazeno v oborech: Administrativní práce
Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek
Datum zadání: 25.10.2016
/* Not affection functionality */