Asistentka manažera Brno
Nabídka již není aktuální.
POPIS POZICE:
Jedná se o pozici asistentky obchodníka s cennými papíry.
- administrativní příprava dokumentů
- vyhledávání informací na internetu, tvorba databází a tabulek
- emailová a telefonická komunikace s klienty
- vhodné i pro studenty
POŽADUJEME:
- spolehlivost, důvěryhodnost, komunikativnost
- časovou flexibilitu
- zkušenosti jsou výhodou, nikoliv podmínkou
NABÍZÍME:
- 60 Kč/hod při zaškolování, následně navýšení na 80 Kč/hod a možnosti dalšího zvyšování dle výkonu
- zajímavé finanční ohodnocení, možnost odměn za nadstandardně odvedenou práci
- flexibilní pracovní dobu
- motivující práce v mladém kolektivu
- v případě oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce
V případě zájmu zašlete prosím životopis na [e-mail byl skryt].