Asistentka managera s AJ – OBJ687
Žirafa.cz s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
- min. SŠ ekonomického směru, min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- AJ komunikativně, FJ velkou výhodou
- znalost PC (MS Office, MS Excel, PowerPoint, Outlook)
- řidičský průkaz sk. B
- organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, loajalita,…
- úsměv na tváři a pozitivní náladu
Pracovní náplň:
- organizace služebních cest manažera pro Rusko, Střední a Východní Evropu
- zařizování letenek, jízdenek, transferů, ubytování, atd.
- organizace meetingů, setkání manažerů ostatních zemí: komunikace s účastníky, flight details
- zajištění meeting roomu, techniky, občerstvení, fakturace, atd.
- příprava a samostatné zpracování různorodých podkladů, reportů, prezentací a newsletterů pro region
- administrativní úkony spojené s koncem měsíce: vyúčtování nákladů, přehledy, faktury, knihy jízd, docházky, cestovních nákladů atd.
- office management - správa kanceláře a péče o zázemí: zasedací místnost, drobné nákupy
Nabízíme:
- práci na HPP
- pružnou pracovní dobu
- různorodou a zajímavou práci v příjemném prostředí a malém přátelském kolektivu
- denní komunikaci v cizím jazyce, možnost jazykového vzdělávání
- prvotní zaškolení
- zajímavé mzdové ohodnocení s individuální variabilní složkou
- zázemí mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, sick days
- stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, firemní akce, …
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
13.1.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
topAsistent/asistentka - recepční na HPP případně DPČ v galerii v centru Prahy
Z I C O, a.s. |
Praha 1
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha