Asistentka managera s AJ – OBJ687

Nabídka již není aktuální.


Požadavky:

  • min. SŠ ekonomického směru, min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • AJ komunikativně, FJ velkou výhodou
  • znalost PC (MS Office, MS Excel, PowerPoint, Outlook)
  • řidičský průkaz sk. B
  • organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, loajalita,…
  • úsměv na tváři a pozitivní náladu

Pracovní náplň:

  • organizace služebních cest manažera pro Rusko, Střední a Východní Evropu
  • zařizování letenek, jízdenek, transferů, ubytování, atd.
  • organizace meetingů, setkání manažerů ostatních zemí: komunikace s účastníky, flight details
  • zajištění meeting roomu, techniky, občerstvení, fakturace, atd.
  • příprava a samostatné zpracování různorodých podkladů, reportů, prezentací a newsletterů pro region
  • administrativní úkony spojené s koncem měsíce: vyúčtování nákladů, přehledy, faktury, knihy jízd, docházky, cestovních nákladů atd.
  • office management - správa kanceláře a péče o zázemí: zasedací místnost, drobné nákupy

Nabízíme:

  • práci na HPP
  • pružnou pracovní dobu
  • různorodou a zajímavou práci v příjemném prostředí a malém přátelském kolektivu
  • denní komunikaci v cizím jazyce, možnost jazykového vzdělávání
  • prvotní zaškolení
  • zajímavé mzdové ohodnocení s individuální variabilní složkou
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • 5 týdnů dovolené, sick days
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, firemní akce, …

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

13.1.2017
/* Not affection functionality */